Nu händer det saker.

Oj oj oj nu börjar det hända saker ska jag säga. Fick ett sms från min älskade H innan i dag. Han skrev att det nu jobbas i lägenheten. Prover på golv och tapeter kommer dom att ha med sig så i morgon ska vi välja tapeter och golv hoppas jag.
Det vore synd att säga att dom varit snabba i sin renovering men nu kan vi åtminstone skymta slutet på hela den här tråkiga historien. I morgon ska vi även passa på att mäta rummen och möblerna så att vi kan göra en planering på möbleringen. Visst funkar det att krypa över någon när man ska gå upp men det känns som om det finns ett smidigare sätt.
Ska bli så skönt när det äntligen är färdigt.
Men då väntar förstås en storstädning och med största sannolikhet även tvätt av alla kläder. Slipdamm letar sig in även i det minsta utrymmen.

En annan rolig nyhet är att sängborden nu är helt klara.
Fina blev de om jag får skryta lite.


En närbild på de fina knopparna.



Nu blr det en stunds vila tror jag och sen ska jag packa väskan för i morgon.

Sov gott alla glada



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0