Det som inte dödar det härdar...

Min mamma bukar alltid säga att "det som nte dödar det härdar".
Om det stämmer så är jag lite mer härdad nu. Fick magsjuka natten till i går. Som vanligt kändes det som om jag skulle dö när jag mådde som mest illa. Men jag dog inte den här gången heller.

                                                

Gårdagen fördrev jag med dataspel och film. Lite sömn och en promenad blev det också.

I dag kommer det att vara mer aktivitet här hemma.
Duntäcket ligger och skvalpar runt i tvättmaskinen. Det ska snart få åka torktumlare tillsammans med tre tenninsbollar. Hoppas att det blir bra så att det blir rent och fortfarande är varmt och fluffigt.
Mattor hänger ute på vädring och dammsugaren har fått komma ut ur skamvrån.
Tänkte ta och städa bort elaka små baciller i dag. Vädra, dammsuga, moppa och tvätta står på schemat.



Riktigt så här kommer det inte att se ut men snudd på.
Städmusik - SJÄLVKLART. Finns nog risk för att mina gamla Smurfhits skivor kommer fram igen....

Säger nu tjingeling och går på damråttsjakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0