Dubbdäcken är på.

Denna helgen har vart mycket bra. H kom till mig i fredags kväll och åkte hem nu i eftermiddags.
Vi började fredagskvällen med att äta lite gott.
Till förrätt bjöd jag H på melon lndad i serranoskinka. Varmrätten bestod av hemlagad potatisgratäng och smaksatta kycklingspett. Spetten var färdiglagade när de inhandlades och hade smak av mango och sweetchili.
Till det åt v sallad och drack alkoholfri cider.
Den tänkta efterrätten fick lov att bli kvällsfika senare på kvällen. Den bestod av en liten tårta från Frödinge. Godbit med smak av mjölkchoklad.
En kopp te slank också ner.


Sen blev det lite TV innan läggdags.

Lördagsmorgonen startade jag med att baka scones. När de var färdigbakade väckte jag H. Efter att ha inmundigat en stadig frukost bestående av scones med olika sorters marmelader, te och juice så  ringde telefonen här hemma. Det var min mor som ringde. Hon sa att vi kunde komma vid två tiden och byta till dubbdäck. Hon sa dessutom att vi var välkomna att stanna på både fika och middag. Min äldsta syster skulle komma och hälsa på tillsammans med sina barn.
Så nu har H träffat en del till av min familj.

På lördagskvällen spelade jag och H ett spel som vi lånat av mamma och pappa.

 

I dag tog vi en rejäl promenad i det underbara vädret. Lite kyligt var det men om man bara klär sig rätt med både vantar och mössa så fryser man inte.

Men nu har H åkt tillbaka sina föräldrar. En sväng till sin lägenhet tog han på vägen dit.
Hoppas att den är bebolig om två veckor.  
Då skulle vi kunna hjälpas åt att få ordnng igen.

Godnatt kram till er nu.

Kommentarer
Postat av: elin

Usch jag vill ha sommar igen.....:)

2010-11-07 @ 21:13:18
URL: http://elinpk.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad gör du nu då? ^^

2010-11-07 @ 22:11:24
URL: http://johanpalmfanetsara.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-08 @ 07:55:35
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0