Nytt projekt påbörjat

Har påbörjat ett nytt litet projekt.
Två sängbord i lackad furu ska förvandlas. De ska befrias från sitt lager med lack och sedan ska de målas i någon passande färg.

                  
Kunde inte vänta med att börja slipa innan jag tog bilderna. Man ser en viss skillnad...

Sängborden kom levererade till mig i fredags. H hade dem med sig när han kom. Jag hade bett honom att ta med dem så att jag kan få bidra med något i vår lägenhet. Visst är det så att jag kommer att stå för det som är mjukt och fluffigtsom gardiner, plädar och dukar. H kommer att göra allt byggande som behövs. Sängborden är mitt bidrag till byggandet.
Jag kommer att hjälpa till så mycket jag kan vid renoveringar. Då jag inte har kunskapen så blir det hantlangare som min uppgift. Hålla saker, langa saker och sånt.

Nu är det slipning som gäller. Det är roligt =).

Fler bilder kommer att komma längre fram.

Ta det lugnt allihop.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du är duktig!

Det kommer säkert bli fina när det är klart.

Kram Sussie

2010-11-22 @ 18:52:18
Postat av: lilla svalan

Tack Sussie.

2010-11-22 @ 18:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0